Kontakt os
Ikast Andelsboligforening
Skolegade 38, 7430 Ikast
Tlf. 9715 3220
Fax.: 9660 3210
Email: info@iabf.dk
Kontonr.: 3406 3406035700
MobilePay: 121927
CVR nr.: 34803919
Åbningstider:
Mandag - onsdag kl. 10.00 - 15.30
Torsdag kl. 10.00 - 17.00
Fredag kl. 10.00 - 12.00 kun åben for telefonen
Vagttelefon - udenfor normal arbejdstid - 97 12 01 18
Vagttelefonen kan benyttes af vores beboere, hvis der opstå en uopsættelig situation i dit lejemål udenfor normal arbejdstid, hvor en reparation/udbedring ikke kan vente til den efterfølgende hverdag.
Ved brug af vagtordningen skal boligforeningens kontor kontaktes den førstkommende hverdag!
Meget vigtigt!!
Du kan selv komme til at betale for udkaldet.
Husk, det er dyrt hvis du rekvirerer vagtudkald udenfor normal arbejdstid.
Hvis fejlen skyldes dine egne installationer f.eks. opvaskemaskine, vaskemaskine, fjernsyn, defekt lampe o.lign. skal du selv betale for udkaldet.
Det samme gælder, hvis du selv er skyld i stoppede afløb – eller hvis du tilkalder hjælp til f.eks. en sprunget sikring.
Et vagtudkald udenfor normal arbejdstid koster typisk kr. 4.000,00.
Brug derfor kun vagtudkaldet når det er strengt nødvendigt.
Hvis du har haft brug for et vagtudkald, skal du kontakte boligforeningens administration, førstkommende hverdag, så vi ved, at der kommer en regning.
Hvis du undlader dette, vil regningen blive pålagt dig, og opkrævet med huslejen.
Skolegade 38, 7430 Ikast
Tlf. 9715 3220
Fax.: 9660 3210
Email: info@iabf.dk
Kontonr.: 3406 3406035700
MobilePay: 121927
CVR nr.: 34803919
Åbningstider:
Mandag - onsdag kl. 10.00 - 15.30
Torsdag kl. 10.00 - 17.00
Fredag kl. 10.00 - 12.00 kun åben for telefonen
Vagttelefon - udenfor normal arbejdstid - 97 12 01 18
Vagttelefonen kan benyttes af vores beboere, hvis der opstå en uopsættelig situation i dit lejemål udenfor normal arbejdstid, hvor en reparation/udbedring ikke kan vente til den efterfølgende hverdag.
Ved brug af vagtordningen skal boligforeningens kontor kontaktes den førstkommende hverdag!
Meget vigtigt!!
Du kan selv komme til at betale for udkaldet.
Husk, det er dyrt hvis du rekvirerer vagtudkald udenfor normal arbejdstid.
Hvis fejlen skyldes dine egne installationer f.eks. opvaskemaskine, vaskemaskine, fjernsyn, defekt lampe o.lign. skal du selv betale for udkaldet.
Det samme gælder, hvis du selv er skyld i stoppede afløb – eller hvis du tilkalder hjælp til f.eks. en sprunget sikring.
Et vagtudkald udenfor normal arbejdstid koster typisk kr. 4.000,00.
Brug derfor kun vagtudkaldet når det er strengt nødvendigt.
Hvis du har haft brug for et vagtudkald, skal du kontakte boligforeningens administration, førstkommende hverdag, så vi ved, at der kommer en regning.
Hvis du undlader dette, vil regningen blive pålagt dig, og opkrævet med huslejen.